Udostępnianie danych osobowych
Zakres
Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
Miejsce załatwiania
Referat Organizacyjno - Administracyjny i Spraw Obywatelskich
Dokumenty dostarczane przez wnioskodawcę:
Wniosek o udostępnienie danych
Dokumenty pozyskiwane przez urząd
Wniosek o udostępnienie danych
Wynik sprawy - sposób załatwienia
- Zaświadczenie, informacja pisemna.
- Decyzja administracyjna w przypadku udostępnienia danych za pomocą urządzeń teletransmisji.
Termin - czas trwania sprawy
7 dni, natomiast w przypadku decyzji - miesiąc.
Uwagi
- Informacja adresowa - 31 zł opłata na konto lub w kasie Urzędu.
- Zaświadczenie - 17 zł opłata skarbowa.
- Wniosek.
Podstawa prawna
- Art. 44g-art.44i ustawy z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 87 poz. 960).
- Art. 29 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883, z 2000 r. Dz. U. Nr 12 poz. 136).
- § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i Administracji z dnia 3 czerwca 1998r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych osobowych, zgłoszenia zbioru danych do rejestracji oraz imiennego upoważnienia i legitymacji służbowej inspektora Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Dz. U. Nr 80, poz. 522, z 1999 r. Dz. U . Nr 6 poz. 49 i Nr 93 poz. 108)
Wytworzył:
Referat Organizacyjno-Administracyjny i Spraw Obywatelskich
Udostępnił:
Agnieszka Staniec
(2007-04-03 08:40:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Barbara Kaliska
(2009-07-21 09:29:22)